En bra dag!

Var på ett trevligt barnkalas idag. Gulliga Isabel hade köpt glutenfria Ciabatta och gjort en speciell tårta med maräng o laktosfri grädde men var HELT förstående när jag sa att jag inte ville äta. Tack underbara Isabel!!! Hon vet ju att jag ätit LCHF tidigare, men nu har jag haft ett uppehåll på ett par månader. Förra gången gick jag ner 10 kilo men jag behöver ju gå ner mer än så. På kalaset blev det två kokta korvar au naturell på gaffel o min snackslåda med korv o brie blev det i bilen på väg till mamma. Vid sju var jag hemma igen i det blev faktiskt en repris av gårdagens middag för det var så mycket kött kvar. Övriga familjen åt klyftpotatis medan jag åt blomkålspuré. Men vinet var ännu bättre faktiskt. Val de Los Frailes. Himmelskt. Vi dricker ALDRIG vin på en söndag, men köttet krävde det helt enkelt. På det hela en bra dag om man undantar min onda rygg. Måste träna mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0