Massage

Har haft ont i ryggen i helgen så gissa om jag blev glad när min älskling skickade sms till mig o skrev att han bokat massagetid åt mig. En timmes Thaimassage! Jag har aldrig prövat det tidigare men oj vad jag kan rekommendera det! Störtskönt! Till middag blev det stekt lax med blomkålspuré till. Verkligen gott. Idag hade jag inte gått ner nåt men man får inte tappa sugen för det. Det är bara att bita ihop o fortsätta att vara duktig. Slår vad om att jag gått ner mer imon :) På jobbet hade vi en säljtävling idag. Ska bli spännande att se hur det gick. Har inte jobbat där så länge så detta var första gången. Vet inte varför jag inte jobbat som säljare tidigare. Det är ju hur kul som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0